miercuri, 6 iulie 2016

Taunus Wunderland-Parc de distractii.

Astazi-Taunus Wunderland.


Saptamana trecuta ne-am hotarat sa mergem la un parc de distractii cu fetita noastra.Am tot vorbit despre asta,dar vremea nu ne-a lasat sa ne punem planul in aplicare.Stiam ca langa noi la 12km distanta se afla parcul de distractii  Taunus Wunderland.Am cautat pe net. adresa,orarul de deschidere,pretul si la zece si jumatate am fost acolo.Ne gandeam sa mergem de dimineata sa prindem loc de parcare,vremea fiind foarte frumoasa.La ghiseu am platit pentru trei persoane 56eur pentru toata ziua si acces gratuit la toate locurile de joaca si distractie din parc.
Parcul este foarte frumos,curat si cu foarte multe locuri de joaca si distractie pentru toate varstele.Am gasit si terase unde se poate servi o gustare,suc sau inghetata.Personalul este foarte dragut si serviabil.

 La coborarea de pe topoganul cu apa esti fotografiat automat si poti cumpara fotografia la pretul de 3eur/buc.



Am luat la rand tot ce se putea:
-topogane
-carusele
-masinute electrice si cu pedale.
-topoganele cu apa la mare inaltime.
-castele,casa bantuita.
-simulatoare 3D.
-se putea vizita si un tarc cu ponei si caluti.
-mai era unul cu miei si unul cu papagali.
-tranbuline.
-dinozauri.
-masinute si trenulete care urcau si coborau cu viteze ametitoare.
-tot felul de brate si scaune care te urcau si invarteau la inaltime.....etc.
A fost o zi frumoasa plina de distractie si adrenalina.
Daca sunteti in apropiere sau vizitati zona Wiesbaden-Mainz,recomand sa vizitati si parcul de distractii Taunus Wunderland.

galerie foto aici: http://www.fotohobbymg.com/taunus-wunderland.html

mai multe informatii aici:http://www.taunuswunderland.de/attraktionen/

galerie video aici:http://www.fotohobbymg.com/galerie-video.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu